yonny boii - kelabu ku tak mahu hanya


Ooh-ooh-ooh Ku tidak mahu hanya Kata-kata di buku Ku takut akan janji Jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai Diriku diperlu Ku sediakan payung. Intro Am G F E hooo.


Salahku Yonnyboii Shazam

Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan panyung untuk engkau berteduh Maafkan salah silap Ku tahu yang aku ini bersalah Ku hanya mahu jadi Tempat untuk mengadu kau susah Walau hanya mampu berdiam Walau hanya mampu mendengar Isi hati kau aku selam.

. Walau hanya mampu mendengar Isi hati kau aku selam Janji sifat kau tak terpagar Ooh-ooh-ooh Hatiku. Kelabu - YonnyBoii x Azlan Typewriter Lyrics HooO. Verse 1 Ku tidak mahu hanya kata kata dibuku ku takut akan janji Jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan panyung Untuk engkau berteduh Chorus Maafkan salah silap Ku tahu yang aku ini bersalah Ku hanya mahu jadi Tempat untuk mengadu kau susah Verse 2 Walau hanya mampu berdiam Walau hanya mampu mendengar.

Intro am g f e verse 1 am maafkan aku jika aku bersalah g ku hanya ikut hati yang berkata benar f gerakkan emosi buat ku tercabar em ku tahu ku susah ku mohon kau sabar bridge am kadang tak. 1 73K SALAHKU Lyrics Chorus Maafkan aku jika aku bersalah Ku hanya ikut hati yang berkata benar Gerakan emosi buat ku tercabar Ku tahu ku susah Ku mohon kau sabar Kadang yang selesa harus ku. Lirik Lagu Kelabu dari YonnyBoii Feat Azlan Typewriter.

Kelabu - YonnyBoii feat Azlan Typewriter Lyrics Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan pany Kamu bisa berlangganan atau membeli lagu ini lewat media digital resmi seperti iTunes Spotify dan media pembelian resmi online musik lainnya atau. Berikut kutipan lirik lagunya Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan panyung untuk engkau berteduh. Diriku diperlu F E ku sediakan payung untuk engkau berteduh Am maafkan salah silapku tahu yang G aku ni bersalah F ku hanya mahu jadi tempat untuk E mengadu kau.

Kata-kata di buku ku takut akan janji jadi lidahku kelu ku hanya mahu rasai diriku diperlu ku sediakan payung untuk engkau berteduh maafkan salah silap ku tahu yang aku ini bersalah ku hanya mahu jadi tempat untuk mengadu kau susah walau hanya mampu berdiam walau hanya mampu mendengar isi hati kau aku selam janji sifat kau tak terpagar. Chord dan Lirik YonnyBoii x Azlan Typewriter Kelabu. Kelabu - Single Label.

Berikut cuplikan syair nyanyian teks lagunya. Yonny boiiThanks for watchingDont forget to subcribe and likeyonnyboii YONNYBOII Kelabu lirikvideo. YonnyBoii x Azlan Typewriter - Kelabu Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan panyung untuk engkau berteduh Maafkan salah silap Ku tahu yang aku ini bersalah Ku hanya mahu jadi Tempat untuk mengadu kau susah Walau hanya mampu berdiam Walau hanya mampu mendengar.

Am G ku tidak mahu hanya kata kata di buku F E ku takut akan janji jadi lidahku kelu Am G ku hanya mahu rasai. Diriku diperlu f e ku sediakan payung untuk engkau berteduh am maafkan salah silapku tahu yang g aku ni bersalah f ku hanya mahu jadi tempat untuk e mengadu kau susah am walau hanya mampu berdiam em walau hanya mampu mendengar f isi. Ku tidak mahu hanya kata kata di buku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai.

Intro fm e d c verse 1 fm ku tidak mahu hanya e kata kata dibuku d ku takut akan janji c jadi lidahku kelu fm ku hanya mahu rasai e diriku diperlu d. Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku. YonnyBoii Azlan Typewriter Judul Lagu.

Diriku diperlu Ku sediakan payung untuk engkau berteduh Maafkan salah silapku tahu yang Aku ni bersalah Ku hanya mahu jadi tempat untuk Mengadu kau susah Walau hanya mampu berdiam. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label Indigital Music. YonnyBoii - Kelabu - Single.

Walau hanya mampu mendengar Isi hati kau aku selam Janji sifat kau tak terpagar Hati ku sedih Jiwa ku risau Mata ku rindu Memandang engkau Aku cuba untuk Bertahan Ya aku tahu Kau mahu ku senyum Tapi hati ini Semakin mendung Tanpamu Tanpamu Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut. Am g ku tidak mahu hanya kata kata di buku f e ku takut akan janji jadi lidahku kelu am g ku hanya mahu rasai. Lirik Lagu Kelabu - YonnyBoii Feat Azlan Typewriter Artist.

Lirik video lagu KelabuHit the SUBSCRIBE Button for more lyric video for your favourite musicsDrop comments down below for any suggestions and requestUse t. Anda bisa berlangganan atau membeli lagu ini. Find the lyrics for Kelabu by Azlan The Typewriter feat.


Yonnyboii Kelabu Lyrics Lyrics My


Yonnyboii Salahku Lyrics Youtube


Lirik Lagu Malaysia Yonnyboii


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam


Kelabu Yonnyboii X Azlan The Typewriter Lirik Youtube


Yonnyboii Kelabu Lyrics Lyrics My


Yonnyboii Kelabu With Azlan The Typewriter Lyrics Lyrics My


Lirik Lagu Kelabu Yonnyboii Feat Azlan Typewriter


Yonnyboii Salahku 3 0 Official Lyric Video Youtube


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam


Salahku Yonnyboii Shazam


Yonnyboii Bayang Lyrics Genius Lyrics


Yonnyboii Salahku 3 0 Official Lyric Video Youtube


Kelabu Song Lyrics And Music By Yonny Boi Ft Azlan And The Typewriter Arranged By Rm1f Zemenikaopi On Smule Social Singing App


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam


Yonnyboi Ft Ismail Izzani Aku Otosection


Yonnyboii Tujuan Listen With Lyrics Deezer

Related : yonny boii - kelabu ku tak mahu hanya.